Cromog należy do tajemniczych, nieprzewidywalnych Magnares. Wykopali go robotnicy rozbudowujący tereny produkcyjne Odlewni. Zamiast bić ich po twarzy, potwór zaczął pomagać w pracy. Teraz to my musimy mu przeszkadzać.
Uwaga: artykuł powstał na podstawie informacji z bety WoD, materiał będzie uzupełniany.
Przegląd bitwy z Kromogiem
Walka jest dość prosta, będziesz musiał się trochę poruszać i głównie uderzać w bossa. Kromog stoi na swoim miejscu i nie rusza się z miejsca podczas walki. Zadaje on zarówno obrażenia, których można uniknąć, jak i te, których nie można uniknąć. Większość mechaniki jest prosta i polega na oddalaniu się od złych miejsc, aby uniknąć obrażeń.
Umiejętności Cromoga
- Shattered Armor - Zmniejsza prędkość ruchu celu o 15%. Zwiększa również otrzymywane obrażenia fizyczne o 30%. Efekt ten kumuluje się do 5 razy;
- Kamienny Oddech zadaje od 26812 do 28188 obrażeń od naturalnej siły na sekundę wszystkim przeciwnikom. Jeśli nie ma odpowiednich celów w zasięgu walki wręcz, Kromog będzie używał tej umiejętności, dopóki nie znajdzie kolejnego celu do walki wręcz;
- Kamienne Pięści - zadaje od 395075 do 414925 jednostek obrażeń fizycznych, które są równomiernie rozdzielane pomiędzy przeciwników w promieniu 15 metrów (do 2 celów).
- Potężne Uderzenie - zadaje 357000 obrażeń fizycznych. Ilość obrażeń zależy od tego, jak blisko cel znajduje się od rzucającego.
- Uderzenie Fali - Cromog wściekle uderza w ziemię, wywołując serię erupcji, które zadają od 139000 do 146000 jednostek obrażeń od sił natury wszystkim, którzy wejdą im w drogę.
- Runa Trzymania Ziemi - Cromog kładzie swoją potężną dłoń na ziemi, przywołując do pomocy moc kamienia. Kamienne pięści chwytają graczy, zadając od 7.800 do 8.200 obrażeń od naturalnej siły na sekundę, jednocześnie chroniąc ich przed obrażeniami fizycznymi i przytrzymując w miejscu. Zadawane obrażenia stopniowo rosną.
- Pioruny - Kromog nieustannie uderza pięściami, zadając od 97500 do 102500 obrażeń fizycznych na sekundę wszystkim przeciwnikom i wyrzucając ich wysoko w powietrze.
- Earthshattering Fleece - Kromog wygina ziemię, tworząc dwie otwarte dłonie. Palmy zapadają się, zadając od 146218 do 153782 obrażeń od naturalnej siły i ogłuszają wszystkich wrogów, którzy znajdą się między nimi na 5 sekund.
- Pogłos - Głośne uderzenia pięści Cromoga wywołują fale dźwiękowe, które zadają wrogom od 54003 do 56797 obrażeń od dźwięku, a następnie się rozchodzą.
- Splitting Ground - zadaje od 27900 do 29300 obrażeń od naturalnej siły 4 losowym celom.
- Wścieklizna - Kiedy Cromogowi pozostanie 30% zdrowia, pojawi się na nim efekt "Wścieklizny". Obrażenia zwiększają się o 20%. Prędkość ataku zwiększa się o 30%. Zaklęcia są częściej używane.
- Trzęsąca się Runa Ziemi - Cromog wzywa moce ziemi, przywołując potężne filary, które zadają od 146250 do 153750 obrażeń od sił natury. Jeśli nie zostaną rozbite, w końcu zapadną się z powrotem pod ziemię.Przywołanie Góry - Zadaje od 1170000 do 1230000 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu wzroku.
Taktyka na Kromog
Walka jest dość prosta i wymaga od gracza unikania wszelkiego rodzaju kłopotów. Co prawda jedna z mechanik raidu wymaga koordynacji raidu - Rune of Holding Earth i Thunderstrikes.
- Boss użyje Runy Trzymania Ziemi i przywoła masę małych kamyczków, które będą wskazywane przez pomarańczowe runy;
- każdy gracz musi wbiec na runę (tylko jeden!);
- po kilku sekundach pojawią się ręce, które zabiorą jednego gracza z runy, a reszta zostanie unieruchomiona;
- Cromog zacznie ogłuszać Gromowymi Uderzeniami;
- Gracze, którzy nie są trzymani przez runę, będą odbijać się jak piłki i otrzymywać obrażenia;
Gracze, którzy są trzymani przez runę, zostaną uderzeni przez siły natury. Jest tylko jeden sposób, aby się tego pozbyć - zabić Holding Earth. Gracze muszą zabić Ziemię Trzymającą natychmiast po tym, jak Cromog przestanie przeprowadzać Podmuchy. Runy pojawiają się około minuty po rozpoczęciu bitwy i co dwie minuty w trakcie jej trwania. Czas berserka Cromoga wynosi 10 minut.
Oprócz tych mechanik, boss będzie używał innych zdolności do unikania. Na przykład, musisz uciekać przed bossem podczas Potężnego Uderzenia. Fala uderzenia, która trafia losowego gracza. To trafienie spowoduje, że uciekniesz od gracza. Earthshattering Rune - boss przywołuje dwie dłonie, które zaczynają klaskać. Ci, którzy zostaną trafieni przez trzepotanie, otrzymają obrażenia.
Co powinni zrobić gracze? Przeczytaj poniżej.
Zbiorniki
- Stój zawsze razem, aby dzielić obrażenia od Naćpanych Pięści (z wyjątkiem Thunderstrike'ów);
- W przypadku silnego trafienia mogą się wycofać, ale muszą szybko wrócić, aby zdjąć Kamienny Oddech;
- Shattered Armour można nałożyć do 5 razy, staraj się nie nabierać stosów, aby zmniejszyć obrażenia od Kamiennych Pięści i Powerstrike;
- zamienia się w pomarańczowy znacznik, gdy boss rzuci Runę Ziemi Trzymającej;
- Zabij swoją Ziemię Trzymającą, gdy skończy się Thunderclap, a potem szybko wróć do bossa;
- Unikaj uderzania ich, jeśli pojawią się w pobliżu ciebie;
- Pamiętaj, że obrażenia są większe, gdy boss wpadnie w szał (przy 30% zdrowia);
Damagers
- Młynarze i RDD powinni być w stanie bardzo szybko uniknąć Wavebombingu, gdy boss obróci się w ich kierunku;
- RDD mają więcej czasu na uniknięcie Wavestrike'a, ale nie mogą stać w runie Crushing Ground;
- powstrzymaj Pogłosy, nie daj się trafić Ciosowi Fali, kiedy tam są;
- Stań na pomarańczowej runie, gdy Cromog rzuci Runę Zatrzymania Ziemi;
- Zabij swoją Utrzymującą Ziemię po ukończeniu Thunderstrike.
Uzdrowiciele
- Uderz w aktywny czołg, zwłaszcza podczas uderzenia Mocą;
- Pamiętaj, że Powerbash zadaje rajdowi obrażenia, których nie można uniknąć;
- Aura Pobożności i podobne bufory uzdrawiające są dobre tak długo, jak aktywne są runy Ziemi Zatrzymanej i Thunderstrikes;
- Unikaj uderzeń fal i pogłosu.