Pewnego razu bracia bliźniacy Hans'gar i Franzok odmówili walki ze sobą w rytualnym pojedynku. Z tego powodu zostali wygnani z klanu. Przez pewien czas błądzili bezczynnie po dzikich terenach Drenoru. Wtedy przybyła Żelazna Horda. Odpowiadając na wezwanie, bracia ponownie wyruszyli na służbę.
Uwaga: artykuł jest zaczerpnięty z bety WoD, materiał będzie aktualizowany.
Przegląd walki
Dość prosta walka, wymagająca od gracza dużej zwinności i umiejętności wychodzenia z opałów. Walka toczy się na ruchomym przenośniku taśmowym - jesteś traktowany płytami stopionego metalu, które są formowane przez prasy. Obaj bracia biorą udział w walce, ale od czasu do czasu wycofują się z niej, aby uruchomić sprzęt w sklepie, co czyni walkę jeszcze bardziej ożywioną.
Zdolności Hansa i Franzaoka
Wyposażenie warsztatów
Walka toczy się w pomieszczeniu z linią montażową, więc bądź świadomy poniższych zagrożeń i pamiętaj o bezpieczeństwie:
- Płonące płyty - Płonące płyty są rozrzucone po warsztacie na taśmociągach, zadając 145 000 obrażeń od ognia co 1 sekundę pobliskim wrogom.
- Płonący Strumień Płomieni - spod kraty wybucha fala ciepła, która pali pobliskich przeciwników, zadając 61 000 obrażeń od ognia.
- Zmiażdżenie - Tłoczące prasy spadają z góry na przeciwników, zadając 150 000 obrażeń fizycznych.
- Zręczni stemplarze - prasy stemplarskie czasami reagują na Twoją obecność. Pozostają one dłużej opuszczone, blokując Twoje ruchy.
Franzok i Hans'gar.
- Potężny cios - boss skacze w stronę przeciwnika.
- Shattered Spine - Brutalny cios spada na ciebie, zwiększając otrzymywane obrażenia fizyczne o 40%. Na epokowym poziomie trudności, ten abit rozdaje 500 000 fizuronów wszystkim graczom w promieniu 12m.
- Pchnięcie - potężna fala uderzeniowa przechodzi przez pomieszczenie, uderzając w ciebie i zadając 15000 fizuronowych obrażeń fizycznych co 2 sekundy.
- Więź krwi - Hans'gar i Franzok są połączeni więzami krwi i dzielą się nawzajem swoim zdrowiem.
- Okaleczający Chwyt - Chwyta przeciwnika i uderza nim w cel o najwyższym poziomie zagrożenia, zadając obrażenia fizyczne równe maksymalnemu zdrowiu złapanego przeciwnika.
- Destrukcyjny Ryk - ogłuszający ryk przerywa wszystkim wrogom w promieniu 100m.
- Ulepszenie - zwiększa zadawane obrażenia o 10%. Pogromca Czaszek - rzuca młotem w pobliską jednostkę przeciwnika, zadając jej 125 000 obrażeń fizycznych.
-
Taktyka na Hans'gara i Franzok
Walka ma kilka etapów, w zależności od poziomu zdrowia bossa:
- 80-100%: obaj bracia razem, linie transportowe stoją w miejscu;
- 70-80%: Hans'gar opuszcza strefę walki i uruchamia linie transportowe. Gracze muszą unikać ruchomych płyt, które jeżdżą tam i z powrotem wzdłuż przenośnika taśmowego;
- 55-70%: Hans'gar wraca do strefy walki, taśma transportowa zatrzymuje się;
- 40-50%: Franzok opuszcza strefę walki i aktywuje ekwipunek. Gracze muszą unikać zgniatania;
- 25-40%: Franzok wraca do strefy walki, przenośnik zatrzymuje się;
- 15-25%: Hans'gar wyjeżdża ponownie i uruchamia oba transportery i linie tłoczące;
- 0-15%: Hans'gar powraca, ale cały sprzęt nadal działa.
Najważniejszą częścią walki jest unikanie obrażeń od ruchomych płyt i pras tłoczących. Ponieważ jest dużo do poruszania, będzie mniej okazji dla healerów, aby leczyć graczy. Jednakże, ruchome płyty są przewidywalne:
- w pierwszym przypadku, 4 elementy pojawiają się w jednym rzędzie, pozostawiając jeden pas wolny (w sumie pięć pasów);
- płyty poruszają się po przekątnej (patrz wideo).
Oba cykle powtarzają się na przemian, aż szef powróci do strefy walki. Kolejność stemplowania jest łatwiejsza do obejrzenia na wideo niż do opisania. Oprócz tej całej zabawy, gracze muszą również unikać obrażeń od abilerów bossów. Obaj bossowie zadają celowi potężne ciosy. Zobaczysz, który cel zostanie trafiony - nad jego głową pojawi się czerwona strzałka. Dzieje się tak w następujących przypadkach:
- początek walki;
- gdy boss wróci na pole walki;
- Co 25 sekund, gdy szef obsługuje sprzęt.
Potężne trafienie powoduje, że na jednostki znajdujące się w promieniu 12 jardów działa efekt Rozszczepienia Kręgosłupa. Bufor zwiększa otrzymywane obrażenia o 30%. Po każdym Mocnym Uderzeniu następuje Pchnięcie, które zadaje obrażenia rajdowi. Gracze z tym debuffem muszą opuścić rajd. Franzok przerywa rzuty Roztrzaskującym Rykaniem i zadaje obrażenia Skullcrusherem.
Zalecenia dla graczy
Zbiorniki:
- Trzymaj bossów razem, aby uniknąć cięcia;
- Użyj silnego alarmu zapisywania, gdy bossowie używają Chwytu Manewrującego;
- Kiedy jeden z bossów jest aktywny, Tanki przełączają się po trafieniu Mocą;
- prowadzić szefów w bezpieczne miejsca, gdy wszelkiego rodzaju paskudztwa przemieszczają się po taśmie produkcyjnej.
Szkodniki:
- Uderzaj na bossów, gdy są aktywni;
- Rzucający powinni przerwać swój rzut, gdy Franzok ryczy destrukcyjnie;
- nie stawaj na krawędziach przenośnika taśmowego, aby nie zostać trafionym przez Scorching Blast;
- Jeśli zostaniesz trafiony przez talerze lub pieczęcie, użyj swoich osobistych save-alarmów i potów;
- z efektem Destructive Strike, uciekaj z rajdu.
Uzdrowiciele:
- Używaj buforów zmniejszających obrażenia na czołgach, gdy paraliżujesz rajd;
- Nie rzucaj Ryk Zniszczenia Francharda;
- Nie stawaj na krawędzi przenośnika taśmowego, aby uniknąć Skwierczącego Podmuchu;
- Odeprzyj ataki rajdowe dzięki Powerstrike;
- Tanki będą potrzebowały poważnego debuffingu w ostatnich 15% walki z bossem.
Użyj BC i Heroizmu na początku walki lub w środkowej fazie, gdy obaj bossowie są aktywni. W ostatniej fazie jest dużo ruchu, więc nie ma gwarancji, że będziesz w stanie zadać duże obrażenia.