Od premiery WoD minęły już dwa miesiące, a po doświadczeniach z garnizonami na serwerach live można wyciągnąć pewne wnioski na temat przydatności niektórych budynków. Oto czwarta część poradnika o garnizonach, w której omówimy również najlepsze typy buildów na różnych etapach gry, z różnymi postaciami.
Budynki garnizonowe
Małe budynki garnizonowe
To powinno być proste. Im wyższy poziom, tym więcej rozkazów wydajesz pracownikom. Na poziomie 1 znajduje się 7, na poziomie 2 - 14, a na poziomie 3 - 21. Jedna praca zajmuje cztery godziny. Możesz więc zlecić swoim pracownikom zadania na okres od jednego do trzech dni. Wygodne, jeśli masz alty Krafta - im wyższy poziom budynku, tym rzadziej musisz do niego wchodzić. Aby zwiększyć ilość zamówień, można postawić magazyn (nie mylić z punktem skupu złomu). Daje Ci to również dostęp do banku gildii i skarbca Otchłani bezpośrednio z garnizonu.
Poziom 1 jest wystarczająco dobry, z kilkoma questami w obszarze startowym. Poziom 2 wymaga postaci z poziomem 94 lub placówki w Thaladorze. Rysunki poziomu 3 są odblokowywane po zdobyciu osiągnięcia "Large Order Pile" (250 wykonanych rozkazów garnizonowych).
Porada: Złomowisko wyróżnia się wśród mniejszych budynków. Weź musi, bo z misji zwolenników przynieść śmieci, w którym można znaleźć wszelkiego rodzaju przydatnych śmieci. Oprócz "zielonych rzeczy" i ulepszeń zbroi i broni wyznawców, może zawierać przedmioty do transmogu. Jedyną alternatywą jest fabryka zbrojeniowa. A ubieranie wyznawców jest konieczne, ponieważ w przeciwnym razie nie będą w stanie wykonać misji z dobrymi nagrodami.
Ponadto, możesz zdobyć epicki poziom 665 z pudełka na złom. Ten epik to Voye, więc jeśli masz trochę trinki, to możesz go zdobyć za 25-30 tysięcy złota.
Jeśli nie przeszkadza Ci Fabryka Broni, to zamiast złomowiska postaw pawilon.
Budynki średnie
Tartak
Doświadczenie pokazało, że zasoby garnizonu nie zawsze są wystarczające na etapie budowy garnizonu (i mogą być problemem na stosie). Tartak to dobry sposób na poradzenie sobie z tym deficytem. Wyciąć drzewa, dać im pracowników dostać RG. To prawda, metoda nieco mozolna, bo drzewa wciąż trzeba znaleźć, a zawodnicy nie śpią. Nie pamiętam, ile razy przed moim nosem ścinano drzewo. Ponadto, nie każde drzewo można jeszcze wyciąć, najpierw trzeba przepompować budynek. Ostatnia wada: po osiągnięciu levelkapu poruszanie się wysokopoziomową postacią po Drenorze jest ograniczone do minimum. Ashran, garnizon, lokacje gdzie są dzienniki na wierzchołku. Jest mało prawdopodobne, abyś celowo używał drewna gospodarczego. Choćby dlatego, że istnieją atrakcyjniejsze alternatywy dla górnictwa WG.
Możesz zdobyć schemat tartaku poziomu 3 za osiągnięcie "Ulepszenie tartaku" (75 zamówień na tartak).
Rada: Dobrym pomysłem jest postawienie budynku na etapie progresji. Jeśli interesują Cię osiągnięcia i np. tytuł "Drwala", to zrób je i możesz spokojnie burzyć. W przypadku ekstrakcji RG, istnieją mniej bolesne sposoby na jej uzyskanie.
Tawerna
Budynek jest przydatny z trzech powodów:
- Bohaterowie niezależni, którzy wchodzą do tawerny, wykonują codzienne zadania w lochach, za które otrzymują dobre nagrody, w tym plan filmowy;
- możliwość zatrudniania wyznawców z odpowiednimi cechami (na 2 poziomie);
- Na 3. poziomie dostępne są dodatkowe misje z dobrą nagrodą pieniężną. To od Ciebie zależy, ile potrzebujesz. Moim zdaniem to, co przynoszą z regularnych misji, jest wystarczające. Projekt tawerny na poziomie 3 jest wymagany do zdobycia osiągnięcia "Come and Hear Me".
Rekomendacja: budynek jest przydatny, jeśli zamierzasz wymachiwać postacią przez insta. Jednakże, swingowanie przez 5ppl nie jest tak efektywne jak przez lokalizację teraz. A jeśli jesteś Damager turn w 30-40 minut nie jest bardzo miły. Więc według własnego uznania.
Sklep branżowy
Być może najłatwiejszy sposób na zdobycie RG. Daj sprzedawcy zasoby do pracy i uzyskać przyzwoitą ilość RG. Daje Ci to również dostęp do aukcji. W tym celu musisz zebrać pewną ilość części, aby otrzymać quest. Gdzie i jak zdobyć potrzebne przedmioty - zobacz tutaj.
Za osiągnięcie "Dzicy przyjaciele" otrzymuje się projekt sklepu na poziomie 3. Aby to osiągnąć, musisz podnieść swoją reputację u co najmniej jednej frakcji Drenoru.
Rada: budowa jest koniecznością zarówno dla khacha jak i kapa.
świątynia gladiatorów
Jeśli lubisz PvP to ten budynek jest obowiązkowy - daje bonusy w PvP. Na przykład, na 1. poziomie przyspiesza regenerację zdrowia, a na 3. poziomie przy 35% zdrowia obrażenia przychodzące są redukowane o 50%. Dodatkowo, dzięki Sanktuarium Gladiatora zyskujesz dostęp do ekwipunku PvP. Za zlecenia otrzymujesz blueprint poziomu 600 i 620, który w trybie PvP skaluje się odpowiednio do 660 i 670. Poza tym liczba tytułów, które są dostępne dla posiadaczy tego budynku jest najwyższa spośród tych nadawanych przez budynki garnizonowe.
Za osiągnięcie Zbieracz kości (4000 sztuk) otrzymujesz projekt Sanktuarium gladiatorów na poziomie 3.
Zalecenia: to wszystko i kilka innych rzeczy sprawia, że Sanktuarium Gladiatora jest całkiem przydatne dla buffów PvP.
Stabilny
Ten budynek powinien być nazywany rzeźnią. Klucz do zdobycia Dzikiej Krwi, głównego odczynnika do wysokopoziomowych ulepszeń przedmiotów do craftingu. Po wybudowaniu możesz łapać dzikie zwierzęta w Drenor. W rzeźni odświeża się je i produkuje mięso, wełnę i skórę. Na poziomie 3 budynku możesz łapać elity i pozyskiwać z nich Dziką Krew. Za osiągnięcie "Wykwalifikowany hodowca zwierząt" otrzymuje się projekt budynku poziomu 3. Aby to osiągnąć musisz wykonać 125 poleceń rolowania.
Zalecenie: jeśli planujesz zacząć na poważnie zajmować się rzemiosłem, ten budynek jest koniecznością. Aby przyspieszyć crafting do poziomu 3, umieść ten sam budynek dla swoich altów. Zajmuje to cztery godziny, więc nawet z w pełni załadowanym meinem powinno ci to zająć prawie trzy tygodnie. Budowanie z Altami powinno przyspieszyć sprawy drastycznie.
Budynki wielkopowierzchniowe
Baraki
Im więcej masz zwolenników, tym lepiej. Misje pozwalają im na dostarczanie Blink, Epików i złota. Jeśli masz składowisko złomu, możesz nawet wydobyć Voe-epiki ze skrzyń. W patchu 6.1 przyniosą inne przydatne rzeczy, jak Wildblood. Więc pięć dodatkowych zwolenników jest użytecznym bonusem. Dostaniesz je na poziomie 3 budynku. Projekt budynku trzeciego poziomu otrzymuje się za osiągnięcie "Patrol Drenoru".
Zalecenie: Postawić sprawę jednoznacznie.
Bunkier Dworski / Zbrojownia
Wybudowanie tego budynku pozwoli Ci na zbieranie skrawków zbroi Żelaznej Hordy i kupowanie za nie zestawów Transmogów. W Patchu 6.1 będziesz mógł zbierać ulepszenia broni i pancerzy dla swoich wyznawców w zamian za te same gruzy. Te same ulepszenia można uzyskać, składając zamówienia na RG. Na 3. poziomie sprzedawca budynków daje darmową Pieczęć Umiarkowanego Losu, dodatkowy bonusowy rzut po zabiciu bossa rajdu.
Budynek poziomu 3 jest przyznawany za osiągnięcie "Napełnianie szeregów" - pompowanie 20 wyznawców do poziomu 100.
Zalecenia: Budynek jest przydatny dla aktywnych raiderów, jak również dla tych, którzy lubią się bawić z wyznawcami.
Stajnie
Budynek ten jest przydatny jako dodatkowe źródło WG. Codzienne zadania polegające na trenowaniu wierzchowców zapewniają przyzwoitą ilość zasobów, dlatego nie należy ich zaniedbywać. Kolekcjonerzy wierzchowców mogą również wykorzystać go do zdobycia dodatkowych bestii. Za osiągnięcie "Niezrównany jeździec" otrzymuje się projekt budynku poziomu 3.
Porada: Po zdobyciu Cioć i związanych z nimi osiągnięć, budynek można zburzyć. 20% poprawa ruchu w Drenorze jest ledwo zauważalna.
Portal Ogra / Wieża Maga
Po ulepszeniu dwóch postaci do poziomu 100, powiem, że nie ma szczególnego zapotrzebowania na ten budynek. Co prawda, jest jeden przydatny atut - jeden z portali prowadzi bezpośrednio do rajdu Supreme Hammer. Więc to może się przydać. Zwłaszcza dla tych, którzy w przerwie lubią pobiec do swojego garnizonu. Plan budynku poziomu 3 jest przyznawany za osiągnięcie "Find Your Waystone".
Rada: możesz zdecydować, że nie będziesz go umieszczać.
Warsztat goblinów / Warsztat krasnoludów
Budynek daje dostęp do wszelkiego rodzaju urządzeń inżynieryjnych. Powiem szczerze, że nie wystawiłam go, bo lista pluszaków nie zrobiła na mnie wrażenia. Tak więc, dla informacji, schemat budynku na poziomie 3 jest podany dla osiągnięcia "Niesamowita technologia".
Rekomendacje: w zasadzie można sobie poradzić, więc wszystko zależy od Waszego uznania.
Budynki garnizonowe
Zacznijmy od nakreślenia "punktów wzrostu" garnizonu i składu budynków na poszczególnych poziomach.
1. poziom: 90. poziom postaci. Dostęp do garnizonu uzyskujesz automatycznie po ukończeniu łańcucha startowego. Skład budynków: 1 duży i 1 mały. Przydatność takiego garnizonu jest minimalna, zwłaszcza że rysunki dużych budynków otwierają się dopiero po wykonaniu łańcucha questów, a więc dostępne są tylko koszary. A posiadanie jednego małego budynku pozwoli na pełne wykorzystanie tylko jednego zawodu.
2 poziom: 91-93 poziom postaci. Skład garnizonu - 1 duży, 1 średni i 2 małe budynki. W zasadzie jest to wystarczająca konfiguracja dla alta craftera. Jeśli włożysz trochę wysiłku, trochę pompowanego charakteru, możesz otworzyć kopalnię i sad.
Poziom 3: 100 poziom postaci. 2 duże budynki, 2 średnie, 3 małe i wszystkie dodatkowe. W zasadzie jest to jedyne miejsce, w którym można uzyskać pełny zakres funkcji. I to w zasadzie początek, bo główne plusy są w budynkach 3 poziomu.
Bilds dla Alta Crafter
Poziom 1 nie powinien być brany pod uwagę, jest praktycznie bezużyteczny.
Poziom 2 Garnizon
Skład Garrison:
- Małe budynki: te, które odpowiadają zawodom na postaci.
- Średni budynek: ponieważ Twoja postać raczej nie wyczołga się z garnizonu, postaw sklep handlowy. Najłatwiejszy sposób na zdobycie RG.
- duży budynek: celem alta crafting jest zarabianie pieniędzy, a zwolennicy są dobrą pomocą w tym zakresie. Pamiętaj, że ich poziom nie zależy od ich poziomu Plus będzie w stanie Cię pompować. Załóż więc fabrykę broni, aby ulepszyć swoje osobiste myśliwce.
Garnizon poziomu 3
To jest prawdopodobnie miejsce, w którym osiągniesz swój pełny potencjał.
- Małe budynki: dwa dla podstawowych profesji, na trzecim stawiasz albo pawilon kurkowy, albo złomowisko. Polecam magazyn, bo z misji followersi przywożą nie tylko graty, ale czasem Voe-epiki. Drugą opcją jest magazyn. Wtedy będziesz musiał rzadziej wchodzić do postaci, bo liczba misji wzrasta.
- Średnie budynki: stragan dla WG i stajnia dla Wildblood.
- Duże budynki: koszary i zbrojownia. Pierwszy na poziomie 3 rozszerzy aktywny spis do 25 osób, a zbrojownia da ulepszenia dla tychże.
Zbuduj na poziomie 100
Tutaj należy pamiętać o deficycie PG, gdyż szybkość pompowania postaci będzie większa niż szybkość zasobów garnizonowych.
Garnizon 2 poziomu
Rozwiązanie jest następujące:
- Małe budynki: dwa dla głównych profesji, lub jeden dla pawilonu kurkowego - dużo niebiesko-zielonych rzeczy będzie spadać, więc przyda się do pulweryzacji.
- Budynki średnie: tartak, karczma. Tartak jest dobrym sposobem na zdobycie dodatkowych HP. Tawerna to dobry sposób na zdobycie dodatkowego ekwipunku. Jeśli jesteś Pepeshare, użyj Sanktuarium Gladiatora.
- Większe budynki: koszary lub stajnie. Baraki pozwalają na zbudowanie towarzysza spośród Twoich wyznawców. Stajnie są również źródłem dodatkowych zasobów garnizonowych.
Budynki PvE na pelerynach
Wariant 1
Ta opcja jest dla tych, którzy rzadko grają na altówce i raidzie, i nie lubią się męczyć z craftingiem.
- Małe budynki: dwa dla podstawowych profesji i jeden na złom lub spray.
- Średnie budynki: Targowisko (dla RG) i Tawerna (do zatrudniania wyznawców z Cechami).
- Duże budynki: koszary i fabryka broni. Na pewno będziesz musiał zdobyć jakieś cechy dla swoich wyznawców. Wśród wielu misji są takie, z których wyznawcy mogą wynieść epickość z heroicznej lub epokowej wersji rajdu. Fabryka jest potrzebna do ulepszenia ekwipunku twoich wojowników.
Opcja 2
Ten build jest dla tych, którzy raidują, ale lubią też zarobić trochę dodatkowej gotówki na aukcji.
- Małe budynki: Dwa dla podstawowych profesji i jeden dla złomowiska.
- średnie budynki: Stragan (dla RG) i Kram (dla wydobycia Dzikiej Krwi).
- duże budynki: tak samo jak w pierwszej wersji.
To by było na tyle. Jeśli masz jakieś cenne uwagi, nie wahaj się skomentować.
Kolejna część poradnika będzie poświęcona followersom.